slide show

Tips - love spell

 
Förutom pure seduction så är love spell och hello darling (som jag behöver påfyllning av) mina favoriter så dom ligger på delad andraplats. de luktar verkligen så himla fräscht! ♥
bexollila

kanske borde ta och testa den :D

Kajsa

Love spell luktar jättegott ju! :D

assala

den doftar ljuvligt!

Lollee

Jag gillar Hello darling :)

Linda

de luktar gott:D

Michelle

Önskar att vi hade VS-butik i Stockholm!! :)

Svar: åh ja jag med! :')
Julia

Linnéa

Åh, sånna tips tar vi mer än gärna emot <3

Josephine - Living in London

Den är så underbar! :) Hello darling och sheer love är mina favoriter men fick inte tag på dom i London "/

Svar: åh ja sheer love luktar också gott men jag har inte heller den :/
Julia

Milina Salihodzic

Vill ha den! :)

Sarah Persson

Den luktar så himla gott!! :D

Elin Bjurek

De luktar ju så himla gott!!

Afrodite Edreflo

åh älskar vs, och lovespell luktar såååå gott!

Lisette Kepp

Love spell är min absoluta favorit. Älskar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: