slide show

#tbt - summer

 
En liten throwback från olika somrar.
 
PS. det ser ut som att jag inte har rakat mig på bilden längst ner till höger men jag lovar att jag hade det haha!
Emmy

sv;
Jag med hihi, det är skönt att kunna vara ute och chilla, alldeles lagom varmt nu ju :D

Emmy

Åååh vilka härliga bilder! Dessa collage får mig verkligen att längta till sommarn :D

bella

härliga bilder! :)

Flisan

sv: javisst e dom :D

MALIN

åh vilka härliga bilder....... längtar tills det är sommar! svar: tack snälla :)

Linnéa

Såååå underbar sommarinspo <3

Nathalie Tegelstam

Vad roligt med en tillbaka blick :) kramar

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Ester

Gud så fina bilder!! :D riktigt härliga!

Vi har en omgång av veckans blogg just nu sista chansen att vara med, imorgon lottas vinnaren ut och kommer få en länkning iför 100 unika läsare! ;) kram

Ida Gratte

åå sommar :D

sv: Ja! Hoppas du får en fin fredag<3

sara

Ge mig sommar nu! :)

Matilda Wikblom

Vilka härliga bilder!

maria at inredningsvis

ÅHHH vilka härliga foton...min själ njuter :) hoppas att ni haft en lika varm påsk som här i GBG.

Ny post ute...underbara orientaliska möbler från Blå lotus :)

Ha en solig vårhelg :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: