slide show

Roadtrip

 
En sak som jag verkligen vill göra är att åka på roadtrip i USA tillsammans med massa vänner. håller iallafall på och planerar en med några st som isåfall blir av om något år.. vore så himla kul så jag hoppas det blir av!!
Linnéa

Åh, jag blir såååå sjukt sugen på en roadtrip med när jag ser sån här inspo <3

Sara Ekman

Road trip i USA är så sjukt kul!! :)

Milina Salihodzic

hade ju inte varit helt fel! :)

Emma Broberg

åh vad roligt det verkar ja! :D ha en jättefin kväll, kram. <3

♫♪ sandra

åh vill också roadtripa genom usa, en av mina största drömmar!

Viktoria Eriksson

åh så härligt, älskar bilderna! <3

Nathalie Tegelstam

åh det vill jag också göra! :) kram

anna

åh, det hade jag också velat göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: