slide show

△ Neon aztec △

 
Ett par naglar som jag målade idag, de korallfärgade lacket är superfint och är även lite rosa i visst ljus. jag använde OPI - alpine snow, CG - shell-o och CG - too yacht to handle. gillar ni naglarna? ♥
Linnéa

Såååå himla snyggt <3

Nathalie Tegelstam

wow så snygga!! :) kram

Johanna

Snygga naglar! Kram

sasha =D

ååå herre gud såå snyggt!! :D

Svar: Tack!:D
Julia

Flisan

sv: tack :D

snyggt :D

Felicia

Snyggt :)

Sara Ekman

coolt :)

Ester

Åh gud va snyggt!! :D

Svar: Tack :D
Julia

MALIN

men gud vad snyggt! har du gjort det själv?! svar: tack snälla :)

Svar: Tack ja jag har gjort dom själv :)
Julia

Lisette Kepp

vilket arbete! riktigt fint.

Moa Simborn

Snyggt!! Skulle aldrig lyckas själv haha!

Sofia

SNYGGT!

johanna

riktigt coolt! :D

Men jag har en liten fråga, hur ofta målar du naglarna? :)

Svar: ibland varje dag, ibland varannan eller bara då och då :)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Skitsnyggt! Fattar inte hur du lyckas få till så pilliga mönster så bra! Älskar CG-lacken f.ö. :)

Svar: bra pensel kanske? ;)
Julia

Josephine - Living in London

Snyggt!

Ida ☯ the sky under the sea

Visst, ge all credit till penseln du ;) (för att du har ju inget med det att göra, haha)

Svar: haha jo lite iallafall ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: