slide show

Minifrill skirt @nly trend

 
Hittade en söt kjol på nelly nyss, jag börjar tycka om kjolar mer och mer nu förut var det bara shorts som gällde för mig. hade den här blivit min hade jag nog matchat den nästan som på bilden eller med något annat linne och sneakers, mer behövs inte en skön sommardag. ♥
Linnéa

Verkligen :)

Den kjolen vill jag verkligen ha <3

anna

himla fin! :)

Anita

Vilken söt !

Michelle

Så söt outfit!! :) Fick mina klänningar från nelly på posten idag! Love'em! :)

Caroline Blomberg

men gud så fin!

♫♪ sandra

söt kjol :)

hanna

åh vilken fin!

Anonym

gud vad sööt.fin

Josephine - Living in London

Så fin!

Hanna

Super söt kjol! :)

Sara Ekman

söta :)

Emma Broberg

åh så himla fin! kram. <3

frida christina

Så himla fin!

Elin Larsson

sv: Köp!! Jag är supernöjd över mina:)

Kajsa

Åh vad fin :)

frida

Så himla söt kjol! Använde också mest shorts förut men har också börjar falla för kjolar nu :)

Milina Salihodzic

Vart och hur gör du dina collage? :)

Svar: fotor.com eller picasa :)
Julia

Nelly

Vilken söt kjol ^^

sara

vilken söt :)

Mirjam Wallmark

Supersöt, har också börjat att gilla kjolar supermycket! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: