slide show

Månadens design - mars

 
De ljusa galaxerna var eran favoritdesign från mars och de färgglada tiger/leopardnaglarna var kanske min all time favorite.
 
(PS. alla mina naglar är handmålade, använder inte stickers och liknande!)
Emelie Andersson

Åh vad fina! :)

Sv: kul att du gillar det.

milina.blogg.se

supersnygga!

Miss Åberg

Åh Gud vad snygga!

Rebecka

Svar:
Åh tack : ) Är så nöjd!

Ha en fin kväll!

Kram

Elin Larsson

sv: åh tack sötnos!

Alice

galet fina naglar! du är så duktig!!

Svar: tack! :D
Julia

Johanna - A dream as a model ♥

SNYGGT :D

Nathalie Tegelstam

Riktigt snyggt :)

Lollee

Du hade gärna fått göra mina naglar!

Sara Ekman

så coola !:)

Caroline

snyggt som vanligt :D

Svar: tack! :D
Julia

Anonym

Vad va det för färg på tummen ? :)

Svar: ingen tror jag haha, brukar inte måla tummen (om jag inte ska ut då) :p
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: