slide show

Easter nails

 
Passade på att måla lite kycklingar på naglarna nu när det är påsk, om dom blev bra vet jag inte men ändå rätt kul och enkelt att göra. gillar ni dom? ♥
Matilda

Vilka fina naglar! Hade också tänkt att måla mina naglar nu till påsk. :)

Matilda Wikblom

Åh så sota!!

elvira

hahah gud vad sött!


Kika gärna in på min blogg :)

Linnéa

Nämen gud så söta dom blev <3

Isadora

Åh men gud va sött! Fett duktigt du är ju :)

Kimmey ~ Kung varje dag

åh så fina :D

KMstyle

jättesöta!:)

Johanna - A dream as a model ♥

riktigt fint och påskigt :D

Ellen

Åh, va härligt och va duktig du är! Skulle aldrig klara av att måla så bra :)

corneliaeriksson.blogg.se

vad påhittigt! duktigt :D jag kan inte ens måla naglarna vanligt, blir helt kladdigt och utanför haha....

Svar: tack, bara och öva ;)
Julia

Paulina

åh vad duktig du är på att måla naglar, jätte fina!!

Svar: tack :D
Julia

Sofia

Tack :D

gud vad söta!!

Emmy

Jättebra blev det ju, ååh :D

Svar: haha tack :)
Julia

Sara Ekman

Hihi söta!! :)

Josephine - Living in London

Söta!

Josefine Dior

så söta naglar

OLIVIA

Så snygga!!

sv: jaa tack :D
kram♥

anna

älskar dem! så himla fint :)

MATILDA

åh vad söta :D

Ida Gratte

åå så söta!! :D

Milina

Åh jättesöta :')

Mirjam Wallmark

Åh, vilka söta naglar! Älskar färgen på nagellacket :) kram

Svar: Tack jag med :)!
Julia

Eleonora Adriana ♥

Suuuuper söta!! :)

Hanna Karlsson

Supersöta! :D

linahh

va gulligt:D

Saga Edeholt

Åh vilka supergulliga naglar du har gjort! :D Kram på dig

Rebecca

Haha, vilka gulliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: