slide show

CHILLIN' LIKE A VILLAIN

 
Nu har jag hunnit testa mitt andra lack från OPI's samarbete med mupparna och den här färgen gillar jag verkligen men jag tror att den kommer bli ännu finare sen till sommaren när man är brun, åh. formulan är iallafall bra, den jämnar ut sig efter det tredje lagret.
carro

O.P.I är grymt :)))

linah

så nice!

Sandra - foto & vardag

Åh vilka fina naglar du gjort plus målat :D

Kelly

Fin färg :D

Linnéa

Åh, vad snygg den färgen på lacket var <3

emilia

gud va snyggt <3

Johanna - A dream as a model ♥

perfektion! :)

Alice

sv: tack sötis, vad glad jag blir! :D
sjukt fin färg och magiska naglar du har! är dom äkta?

neaem

Vilken fin färg :)

Johanna

fin!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint :)

Anita

Fint :D

anna

himla fin färg!

Amanda Hellquist

Shit vilka fina naglar du har!

Svar: tack! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: