slide show

x4

 
Lite fler naglar som jag målat som jag inte visat upp här än.
Linnéa

Ja men verkligen, älskar låten <3

Gillar verkligen NY naglarna :)

Sara

Alla är jätte fina! :D

Olivia Magnusson

Åh älskar 1&2!!

sv: tusen tac k:D
kramis♥

Sara Ekman

coola!! :) skulle också vilja prova att göra mönster/motiv på naglarna, men verkar så sjukt pilligt! :D

Tack, den är från Forever21 (som typ alla min kläder, haha) :D

Emma

Du får ta och vara med i min pinkthursday ;) du gör ju så fina naglar!

Hur tar du alla snygga outfit bilder? ser att du håller något i handen men vad :)?

Madeleine

gu va duktig du är!

Jenny

Grymt!!!

tess

Första naglarna blev min favvo !:)

jonna

riktigt fina :)
tack!

Cilla

Jättecoolt & snyggt, du är jätteduktig! :)

Julia

Gud vad fina! Och jättefint namn du har ;)

Anonym

Häftiga naglar, hade aldrig klarat av det där :-P

Linda

Blev ngt fel, så bloggadressen kom inte med :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: