slide show

Wrecking ball



Nog för att typ halva bloggvärlden har skrivit om miley och allt vad hon har gjort men jag måste bara säga att jag tycker låten är grym! har aldrig riktigt varit ett fan av henne men den här låten gillar jag verkligen.
Emmy

Tycker också låten är riktigt bra! En sak att jag inte älskar hennes stil och musikvideo till denna, men låten är väldigt bra och that's it :)

Sofia - Lever drömmen i LA

den är to die for :D

ann-sofie

svar; då ska du åka dit, du kommer garanterat inte att ångra dig ;)

Låten gillar jag, dock inte videon :)

Ronja

miley är grym! :)

Amanda

låten är riktigt bra faktiskt!

sv: åh tack va glad jag blir :D kram

Sara Ekman

Jag tycker bättre om hennes lite äldre låtar, typ Party in the USA, The Climb och When I look at you :):)

Emelie

Den låten är grym! :D

Nelly

Håller med om att låten är väldigt bra! :) Dock är jag själv inte ett större fan av musikvideon.. x)

Milina

Videon är lite knas men låten är grym!

Sara

Ja låten är riktigt bra! :D

Michelle

Ja låten är bra.. sen finns det väl mycket att säga om artisten själv. Musik är musik ändå! :)

Hanna

Håller med, den där låten är bra! :)
Sv: Ja eller hur! :D

Emma

Ok jag vill till L.A någon gång :) varit i NY två gånger men vill se andra sidan med!

Och vad häftigt att fått göra en egen bok, du fick den tryckt och allting alltså? den borde du ge ut ju! jag skulle köpa den ;)

Linda

Håller verkligen med att låten äger :D Vad händer i veckan då? :)

Josephine

Den låten är verkligen bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: