slide show

Wanties @pull&bear

 
Jag upptäckte ju nyligen att pull&bear har sååå snygga grejer men dom har tyvärr ingen butik här i sverige, det finns flera p&b affärer i många olika random länder som t.ex thailand och cypern men inte i sverige?? men dom har iallafall som tur är en webbshop och frakten kostar inte mycket så jag funderar på att klicka hem lite grejer därifrån.
felicia

snyggt :)

felicia

sv: ja :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Jag också :D

Linnéa Alpsten

Linnena var jättefina!

Gillar tröjorna och de svarta jeansen!

Svar: Haha, ja, det är det nog. Men skulle va en nice upplevelse!

linnea

riktigt snygga plagg du hittat! :)

anna

riktigt snygga grejer där!

Natalie

snyggt! :)

Svar: Ja, tyckte det med, designen på ikonerna var faktiskt bättre innan... :( kramis

Emmy

Oh snygga plagg! Synd att det inte finns i Sverige dock, är ju lite säkrare när man får testa plaggen och typ känna på dem haha!

Ebba Hegefeldt

Åh vad fint allt va! Gjort idag gulle? <3

basebollivet.blogg.se

En kedja med massa snygga stuff :)

Linnéa

Snyggt!!! :)

Ja men eller hur, avicii gör bara bra musik <3

Linii

Åh jag shoppade galet mycket i Pull&Bear då jag var i Spanien. Heeelt klart en butik to die for, och bra priser!! :)

sanna

vad snygga grejer:D

Sofia

Snyggt!

Sara Ekman

Snyggt :)

lina

så snygga saker.)

F R I D A - M A R I A

Oh, så snygga linnen!

sara

Snygga saker!

elin wahlberg

så snyggt!

Linii

SV: Taack så mycket! :)

Jag tyckte dom hade bra storlekar, att XS var verkligen XS och S var S.. om du förstår vad jag menar? Dock är jag ganska liten till växten och naturligt smal (på gott och ont) så jag hade ju inte direkt problem med att tröjor var för hänginga och shorts/byxor inte hölls på :) Stort PLUS är att dom till 99% har av alla storlekar framme, så om man hittar ett fint plagg hittar man nog sin egen storlek oftare än i en annan butik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: