slide show

Topp 3 L.A

Här är mina 3 favoritplatser (inte i ordning) i L.A som jag tycker är värda ett besök!
 
1. The grove - ett sjukt mysigt ställe lite utanför beverly hills. där finns det lite olika butiker som topshop, michael kors, forever 21, abercrombie, zara osv. även pinkberry och cheesecake factory (äälskar deras mat och deras cheesecakes...såå gott!!) finns här. the grove har varit med i the hills några gånger som om ni sett det kanske ni känner igen stället.
 
 
 
2. Griffith observatory - en utsiktsplats där man kan se hollywoodskylten (på långt håll, jag hade med mitt zoomobjektiv så därför ser det ut att ligga nära) och L.A skyline. så himla fint!
 
 
 
3. Santa monica - jag älskar typ hela santa monica, så himla mysigt ställe! ni får inte missa third street, (bästa shoppinggatan!) piren och sen strandpromenaden till venice.
 
 
 
 
felicia

så härliga bilder :)

Sara Ekman

Underbara platser :)

Sara

Alla ställen verkar vara helt underbara! :D

Redovisningen gick bra faktisk, haha ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med tips:)

Fashion Safari

ser GRYMT ut!! vill också dit :)

Nora

Sv: Ah, eller hur :D
Allt bra?

Josephine

Sv; Så lite så! :)
Tackar! :)

Rebecka

Åh vilken drömresa!

Sv: Tack ska du ha:)

F E L I C I A

ser så mysigt ut!
jag vill också åka dit!

Hanna

Vilka fina bilder och vad häftigt att ha varit där! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: