slide show

Today's

 
 
 
Dagens småtråkiga outfit..har iallafall på mig mina nya sneakers från nelly som är supersköna fast liite stora.
Cilla

Jättefin outfit!

Svar: Pisa ligger i Toscana , typ i mitten av Toscana :)

malin

-hahah jaa ;D

Olivia Magnusson

Så fint :D

sv: hihi, ja verkligen :D
kramis♥

Emme

Mysig outfit! Gillar dina snygga skor! ^^

SV: Det var det också :D
Haha ja :)

Elli

Gud så vacker blogg! Skulle göra min dag om du titta in på min :)

benedit ♥

snyggt!

sv; hahaha åh de är ju så fina :D
kram

Johanna - A dream as model ♥

riktigt fint :) gillar skorna!

♫♪ sandra

nice!

sofia

åh vad fin du är! :)

tyraelvira

vilket mysigt rum!

Sarah Persson

Tycker jag med, har du något tips-+ :)

Fashion Safari

fint, gillar verkligen halsbandet!

N O R A

Super snyggt!

NORABODINS.BLOGG.SE

Linnéa

Så fint <3

Ja, visst var klänningen snygg - vill ha <3

Sara Ekman

fint :)

Milina

Skit snyggt!

linah brown

ååå vart har du köpt väskan?<3

Eleonora Adriana ♥

Fint =)

Amanda [SPONTAN]

Snyggt! :)

- Isabella Huynh

gud vad snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: