slide show

Tips på appar

 
 
 
 Skapade nyss en ny kategori här på bloggen och där kommer jag slänga upp en massa olika tips, hoppas ni tycker det låter som en bra idé. här är några tips på mina favoritappar:
 
instagram - behöver nog ingen närmare förklaring haha. älskar insta!
instafonts - använder den till att skriva mitt instanamn när jag lägger upp nagelbilder, finns några effekter också.
spotify - har premium (vilket man måste ha) och klarar mig inte utan musik i mobilen.
blogg.se - äntligen en uppdatering och den är grym.
bloons - ett spel med en apa som ska skjuta sönder ballonger, så himla sött haha.
 
har ni något tips på bra appar? ge tips!
Amanda

Sv: Vad bra, det är ju de som är de viktiga:)

Linda

Det gör jag med :)

Emme

Vad är frame för något?:)

SV: Ja verkligen!

Sara Ekman

Bra tips :)

Nelly

Roligt med tips ^^

Kaffehörnan

Vad trevliga apptips

tess

Jag använder typ bara facebookappen på mobilen :P

Milina

Instgram är bäst :)

benedit ♥

bra tips!

sv; hihi ja :D

anna

bra appar :) pinterest älskar jag också!

Elin Mårtensson

Använder nästan samma saker! :)

Hanna

Jag spelar också bloons :D Super kul spel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: