slide show

T-shirts @bikbok

Jag gillar verkligen t-shirts med tryck och hittade några fina på bikboks sida. vill verkligen ha den vita! vad tycker ni?
Anonym

åh snygga tröjor :D

Malin

fint! :)

-ja jag märkte det :D fast alla PLL-avsnitt är himla spännande ;D

Camilla

Den vita var riktigt fin :)

Becka [fotoblogg]

nämen åh så fina. älskar ju den till vänster, hihi.
sv: Åh ja, den muslin är så himlans god. Måste du testa, hihi.
Söndagskramar. ♥

Sara Ekman

Snygga :)

Sofia - Lever drömmen i LA

åh snygga :D

KMStyle

snygga!

Linnéa

Såååå snygga <3

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Och riktigt snygga t-shirts! Jag har letat länge efter en enkel grå med snyggt tryck :)

jonna

snygga!
hehe aa, dom är söta :)
hoppas du har haft en bra helg!

Milina

Stilrena och snygga!

Natalie

den vita och den svarta var snygga! :)

SVAR: Åh va snyggt. ankare är riktigt snyggt! :)
vilken skulle du tänka dig när du ska göra en till då?
kramis

Erica

Och där fick jag lust att springa in på BikBok och shoppa lite... ;-)

linah

gillar den svarta!:)

bikbok ha verkligen fått snyggaa grejor

anna

så fina! :)

olivia - fotograf i kalmar län

Snygga!

sv: hihi,ja :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: