slide show

Paris - part eight

 
En bild från den mysiga gatan som vi bodde på som är tagen precis innan vi hoppade in i taxin på väg till flygplatsen.
 
 
 
 
 
 
på arlanda tog vi varsin pizza slice på sbarros (deras pizza i USA är typ den godaste jag ätit men det är inte lika gott i sverige) innan vi åkte hem.
 
så resan till paris var ganska spontan men jag är väldigt glad över att vi åkte dit för det var sååå fint! tyckte dock att det var lite irriterande att nästan ingen ville snacka engelska med oss, jag har läst franska i 3 år på högstadiet och kom ihåg liiite men ändå. jag tyckte också det var lite dåligt att det inte fanns så mycket restauranger (vi åt på donken 2 gånger haha men det var för att vi bodde 1 minut från det men vi åt på ett annat ställe också) utan mest caféer.
Louise

Härliga bilder :D

Milina

Fina bilder :D

iisa

ååå vad fina bilder :)

sv; tack så mycket ^^

Sara Ekman

Jaa, synd att fransmännen är så dåliga på engelska!

Johanna - A dream as model ♥

så fina bilder och gott med pizza :)

▲ S A N N A

åh härligt med Paris, själv var jag där för första gången förra året! :)
Sv: ja eller hur!!

Rebecka

Härligt det ser ut! Vill också till Paris!

Sv: Tack, ja mina favoriter:)

fashion safari

Åh älskar Paris! Skulle vara kul att kunna franska, skulle gärna bo där i framtiden :)

Linnéa

Så herrans tjusiga bilder <3

Jadu, varit en skön söndag - behövligt eftersom jag ska jobba en låååång dag imorgon :()

benedit ♥

åh vad fina bilder!

sv; tack :D

Sara

Härligt :D

Olivia Magnusson

Älskar verkligen bilder från flygfönstret när man ser ut, såå läckert :D

sv: hihi,tack :D
kramis♥

ebba

Så fin blogg, hoppas du får en trevlig vecka =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: