slide show

På min önskelista

En céline t-shirt, behöver ju dock inte vara äkta..den här kommer från vivistyle. // primeboots från nelly, vill haaa! // ett snyggt nagellack från china glaze som heter flip flop fantasy, den ser inte riktigt ut som på bilden utan den är mer neon korall färgad och den verkar inte vara så himla lätt att få tag på i sverige. // en snygg clutch från michael kors som jag kollade på när jag köpte min MK väska men den blev aldrig min eftersom att jag ville spendera mina pengar på annat när jag var i L.A.
Erica

Fina grejer! :)

Linda

super snyggt

Sara Ekman

Så mycket snyggt :)

liborius

åh vill också ha den där t-shirten:D

- Isabella Huynh

sv: okej tack :) har typ lite brunt svart hår nu

Sara

Åh allt är galet snyggt! :D

Sara Blomqvist Johansson

sjukt snyggt!

Emme

Sett en del ha den där tröjan, åh så fin♥

SV: Tack så mycket! :)

Johanna - A dream as model ♥

snyggt snyggt :)

Sofia

Snyggt. Clutchen var grymt snygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: