slide show

Nya gelénaglar

 
 
 
Nu var det dags för nya gelénaglar igen och den här gången gjorde jag stilettoliknande fast inte lika spetsiga som jag brukar göra och så blev dom även lite kortare. vet att många fortfarande har svårt för spetsiga naglar men jag älskar det!
14 år av min uppväxt -Alexandra ziman☆

sv: tacktack dsm, så sjukt snygga naglar du har :)
vad gör du?
kram♥

Sara Ekman

Snygga :)

Olivia Magnusson

Vad har du för kit när du gör gelenaglar?:D

sv: Åhtack:D
kramis♥

tess

så snyggt ! avis på alla med snygga naglar :)

Rhoda Rodis

OMG, så sjukt fina naglar fundrar på att fixa mina snart jag är helt käär, sjukt fina är de! Allt bra? :)

Linnéa

Tack <3
Tjusiga naglar :)

kaffehörnan

Riktigt snygga naglar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: