slide show

Nail art

Eftersom att ett av mina nagelinlägg var med på 'synas' nu ikväll så har jag fått en massa kommentarer och vill bara säga TACK för era fina ord, betyder sjukt mycket!! tänkte även visa upp det jag använder till för att göra mönster så ni vet det:
 
 
penseln i mitten kommer från clas ohlson och kostar typ 25 spänn, jag har den minsta och den är fakiskt väldigt bra men börjar bli lite sliten så måste köpa en ny. skulle vilja ha en mindre också men har inte hittat nån bra än.
 
den andra är ett såkallat nail art lack och kommer från kiss (går att köpa på kicks) och den använder jag mest när jag gör någon abstrakt design.
 
den med rund spets använder jag när jag ska göra prickar (använder tandpetare också) och den kommer från panduro, den är dock egentligen till för något annat.
Linda

coolt med nail art, suger dock på de.

caroline

Kul att du delar med dig om hur du gör :)

Kristina

Sv: varse :)

Sara

Åh något jag verkligen måste införskaffa mig! :D

Linnéa

Ja, som jag sagt innan - forever21 får gärna öppna i typ göteborg <3

Jennie

man tackar för tipset! ;) den från panduro har jag hört ska vara jätte smart och bra! :)

Fanny

jag har också den där från kiss, i tre olika färger. Rätt bra faktiskt

Emelie

Nu vill man ju se resultat också ;D

Jag äter bara god mat ;)

anna

den med rund spets verkar bra! ska införskaffa en sån :)

Sofia - Lever drömmen i LA

ja visst är de :D

Elin Jonsson

Sv; Visst är den! :D

olivia - fotograf i kalmar län

Så kul med nagelart :D


sv : hihi,tack :D
krami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: