slide show

MK miranda studded tote bag


Okej så ni kanske vet att jag älskar michael kors väskor och så hittade jag den här på polyvore för någon dag sen och blev typ kär direkt. tänkte att jag kaaanske kan köpa den här nästa gång jag åker till USA men sen såg jag att den kostade över 10000 spänn, ååååhh! men ni måste väl hålla med om att den var grymt snygg?
Maja

sv: tackar.
Älskar dom också,grymt snygg!

Sara Ekman

Läcker!!

Sara

SUUUPER SNYGG!!!! dock var inte priset lika snyggt ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Håller med, sjukt snygg!

Josephine

Den är så sjukt snygg! Jag var så sugen på att köpa den, men trodde inte att den skulle vara så dyr! Så jag köpte en Selma tote bag istället :)

Jessica

fyfan va snygg! men hittar den inte på michael kors hemsida? :/

sara

Grymt snygg! :)

F R I D A - M A R I A

Åhh! Så himla snygg!

Michelle

Riktigt snygg! Wow!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: