slide show

Min VS samling

 
 
 
 
 
Jag älskar ju VS och passade på att köpa en massa olika i somras när jag var i L.A för i sverige är dom så mycket dyrare..i USA kostar dom runt 70-80 spänn så det gäller att passa på när man är där. min favorit är iallafall helt klart pure seduction men alla är ju helt underbara! vilken är eran favvis?
Elin Jonsson

Sv; Visst är det! :)

Sara

Åh har inga ännu men är så sugen på att beställa hem några :D

Sara Ekman

Älskar deras skönhetsprodukter, jag har nästan alla deras Eau de Parfuma, haha! :) Men i serien VS Fantasies är mina favoritdofter Mango Temptation och Coconut Passion :)

jonna

hehe aa, dom är söta mina små katter :)

Kristina

Sv: ja sims är så sjukt roligt! Jag hinner inte spela nu för tiden ^^

liborius

oj det var en stor samling:D

Petra

Hejsan, vilken fin blogg. Du tar superfina fotografier, oavsett vad du tar på så är de fina! :D

olivia - fotograf i kalmar län

åh älskar VS!!

sv: hihi,tack :D
kraamis♥

Madeleine

oj tjena va många

♫♪ sandra

men nice!

Johanna - A dream as model ♥

Oj vad många haha :)

benedit ♥

oj haha, det var inte lite! min favorit är coconut passion, älskar den hihi :D

sv; tack! :)

elin wahlberg

åh, avundsjuk tjej här.. :)

ellenfelixson

tycker nog också mest om pure seduction, men gud vilken samling du har!

- Isabella Huynh

Oj vad mycket :O skulle inte vara fel att ha allt de
sv: Tack!

Milina

Men åh heaven!

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Jäklar va mkt VS prylar :)

*svar:* Ja, speciellt roligast är att det är min allra första lägenhet också :D

Varsågod :)

Emelie

Vilken underbar samling! :D

Mokkah

älskar ocksa VS, min favorit är secret charm <3

Mokkah

älskar ocksa VS, min favorit är secret charm <3

sara

Det var ingen dålig samling! Gillar dom mesta, men Love Spell luktar riktigt gott tycker jag! :)

Nathalie

Åhhh gud vad många du har! Vill oxå :(
Btw vilka tycker du luktar bäst av alla? Förutom Pure seduction som du skrev :)
Kram

Rebecka

Oj gud vad många du har! Min favorit av dom jag testat är coconut passion!

Sv: Ja jag håller med men dom var ju liskom betydligt billigare än dom andra i alla fall:)

ANNA

Åhh yammiiiiie!:)))

Emma Ekstén

Det var en rejäl samling!

Dana

åh vad många! svårt att välja en favorit då dom flesta luktar sjukt gott men min favorit just nu är coconut passion :)

Mathilda - A piece of my life

Åh! Jag älskar pure seduction!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: