slide show

JEANS

 
Svarta från dr denim, köpta på carlings. kan vara mitt bästa köp det här året haha, så himla sköna och sitter riktigt bra trots att jag använt dom hur mycket som helst. har läst att dom spricker lätt men mina håller än så länge, har handtvättat dom så kanske är därför.
 
 
Stentvättade från crocker, köpta på JC. sitter helt okej men har blivit lite stora vid knäna, precis som mina andra crocker jeans.
 
 
Skinnbyxor, från ginatricot. ääälskar dom, lätt en av mina favvisar. måste dock dra upp dom nästan hela tiden men snygga är dom.
 
 
Vita från cubus. trodde inte dom skulle sitta så bra som dom gör (gillar inte alls gina tricots 'silvia jeans' och trodde att dom här skulle vara liknande) och då har jag ändå använt dom ofta så det är ju bra! gillar dom verkligen.
 
 
Mörkblå från never denim, köpta på bikbok. har haft dom i typ ett halvår nu och har använt dom ofta+tvättat en del gånger och dom känns fortfarande som nya, visst att en del av färgen har gått bort men dom ser inte ut att vara uttvättade.
 
 
Ljusblå från crocker, också från JC. sitter helt okej men efter att man använt dom ett tag så blir dom lite stora vid knäna.
 
såå jag tyckte det var dags för mer tips och så ville jag även visa upp något från min garderob så den här gången får ni se alla mina jeans. jag tycker det är jättesvårt att hitta ett par som sitter riktigt bra men nu har jag lyckas hitta några som jag gillar så jag hoppas att jag kunde ge er lite tips! vilka gillar ni mest?
Felicia

Sv: okej :D

emelie andersson

hej det var ett tag sen :D
hur är det med dig? :)

Josephine

Snyggt! :D

Sv; Tusen tack :D

Amanda

Bra tips! Har ett par ljusblåa jeans från Cubus, köpta i början av året, använder de väldigt ofta och de är exakt som nya!

sandija-döv-adopterad-fotografi

snygga jeans!

Anna | Lauana

SV; Tack för din kommentar!:D

Esmeralda <3

snygga jeans! :D Gillar skinnbyxorna! :)

Kajsa Johansson

Läckra jeans! :)

Johanna - A dream as model ♥

vad snygga byxor! :)

louise

Snygga jeans :)

malin

svarta är så snyggt till allt verkligen :)

-hihi :D

Emelie

Så många snygga jeans! :D

Amanda

Visst är den fin!

BYSMJ

snyggt tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: