slide show

iOS7

 
 
Jag uppdaterade min iphone till ios7 idag och jag är väl nöjd med det mesta förutom designen, tycker ikonerna ser så tråkiga ut nu! men jag har inte upptäckt något problem med någon app (blogg.se verkar fungera bra också) eller något annat än och inget försvann för mig men jag gjorde en säkerhetskopia via itunes innan jag installerade iallafall och det är värt att göra det innan just in case. har ni uppdaterat än och vad tycker ni?
Malva Nyström

- alla tkr nog olika, men jag gillar det! :D
typ asmycket, hahah

benedit ♥

åh jag vågar inte haha :s måste radera 1,8 GB också så det kommer aldrig gå hehe :)

sv; tack så mycket! :)

Amanda

jg har uppdaterat och jag tycker allt funkar bra :D

sv: åh tack! :) kram

Sofia

Jag har inte uppdaterat än. Tycker allt att ikonerna ser lite barnliga ut. Får se om jag tar och uppdaterar i helgen. :)

Sofia

tycker om nya IOS7 så här långt i alla fall ;-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Usch, jag tycker det ser så fult ut. Men man kanske vänjer sig. Borde jag uppdatera?

Sara Ekman

Jag har inte uppdaterat än och är lite osäker, vet inte om jag gillar den nya :P

Sara

Helt okej men ikonerna.. Ser ut som barnkalas haha ;)

Josephine

Sv; hihi, vad kul! :D Du borde titta på deras hemsida eller följa dom på instagram :)
Ja, det är verkligen sjukt dyrt! Det är nästan 4 gånger så dyrt än vad det kostar i vanliga fall :( Han har ju själv sagt "Jag skapar lyx till ett rimligt pris" jo men visst du, det var ju rimligt pris för den väska :S

Mathilda ♥

Jag var väldigt emot det från början men det blev rätt så fint ändå!
Jag håller med dig, apparna ser väldigt "platta" och "tråkiga" ut men man vänjer väl sig!
Gillar starkt låsskärmen! :D

F E L I C I A

apparna ser så "stela" ut om du förstår vad jag menar :)

Johanna - A dream as model ♥

ser ju bra ut :)

Liborius

jag har inte uppdaterat:)

Isabelle

Jag tycker många appar ser fulare ut haha;)

Natalie

Många som inte gillar det, men jag älskar den! Alla funktioner är jättebra och designen stör mig faktiskt inte! :)

Svar: Tack så mycket sötis! :)
kramis

OLIVIA

Haha usch. Ogillar verkligen den nya designen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: