slide show

Gradient aztec

 
 
 
 
 
1. Måla hela nageln vit, det behöver inte vara heltäckande men det behövs iallafall för att färgerna ska komma fram.
 
2. tejpa runt nageln, (för att slippa en massa nagellack runt nageln) jag använder vanlig maskeringstejp.
ta en disksvamp/makeup svamp.
 
3. måla på svampen och dutta det först på ett papper och sen på nageln.
 
4. om ni vill kan ni måla ett glittrigt nagellack över, jag använde 'white cap' från china glaze.
 
5-10. fortsätt göra något mönster och avsluta (alltid!) med topcoat. 
Nathalie

Oj gud vad duktig du är! :o
Sv: Okej tack :D
Kram

Tyra

sv; Vi har dom vanliga så som H&M, Zara och även en monki men vi har även en jättebra hemsida där man kan beställa hem saker för ett bra pris som jag använder mig mycket av :)

Linnéa

Ja eller hur, älskar dom bruna bootsen <3

Josephine

Sv; Halsbandet? Det kommer från cubus :)

hanna

sv; ja det är alltid lika mysigt med en morgonpromenad!

J o j z y ♛

Sjukt fint!

SV: Tack så mycket !

// Ha det bra ~

Jennifer

Men åh vad snyggt! Jag önskar jag hade tålamod till det haha :)

Nora

Snyggt :D !!

Sara Ekman

coolt!! :)

tess

vad fräckt, men tog det inte tid ?:D

bbecka

Så snyggt!
sv: ja visst är han :)

Amanda [SPONTAN]

Jag typ bor på din blogg just nu, så himla fantastisk!

liborius

coola!

Mathilda ♥

Gud så snygga naglar!

ann-sofie

svar; åh tack :)

så snygga, duktig du är!

Maolion

Satan vad snyggt det blev!

Emelie

Supersnyggt! :D

Nelly

Så tjusigt! ^^

Sofia

Oj, häftigt. Vilket jobb. :)

anna

riktigt snygga naglar!

Åh så snyggt! :)
Älskar färgkombinationen på själva basen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: