slide show

Gold cross

 
Alltså jag älskar att göra kors med mina guldiga nitar och jag älskar mitt guldglittriga nagellack från sephora så idag matchade jag det tillsammans med pastellfärger. blev inte så himla fint vid nagelbanden dock haha menmen.
Linda ♥

Snygga naglar :)

SV; ja, känns lite små läskigt. jag hade nog inte velat vara i hans ställe faktiskt. Men han verkar vara väldigt go ändå =) Kram

elin wahlberg

snyggt!

jonna

ja, det blir ju lite svårt att matcha. Men snygga är dom :) hehe

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) och gud så fina naglar du har! Sjukt snyggt :)

malin

sååå fint!!

-hihi :D

Sara Ekman

Så snyggt! :)

Linnéa

Ja men eller hur, Idol är veckans höjdpunkt <3

Sara

Super snyggt! :D

Maolion

SV; Ja, tubhalsdukar är såå underbart! :D
Snygga naglar btw :)

Nelly

Läckert! :)

Milina

Så snyggt med kors på nageln!

Tyra

sv; Så lite så!
Skulle du kunna göra en tutorial på hur du gjorde naglarna?? :)

Olivia Magnusson

Guud va du är duktig :D

sv: hihi,tack :D
kramis ♥

sannasvedin.se

Riktigt snygga naglar!
Älskar det guldiga lacket!

wilma och sanna

guuu va fint!! Älskar att ha snygga naglar höll på med det jätte mycket förut, måste börja igen!! :D bra inspo!
kika gärna in hos oss och ta del av sminktips modetips, träningstips och annat kul! :-) Tror du skulle gilla den faktiskt! ;)
kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det guldiga lacket var väldigt snyggt!:)

Alexandra

Riktigt snyggt! Färgerna passar verkligen bra tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: