slide show

Glossybox

 
 
 
 
 
Yey jag fick min första glossybox idag. har inte så stor koll på produkterna än men jag ska försöka ge er recensioner på dom sen när jag hunnit använda dom ett tag (blir dock lite svårt att recensera nagelbalsamet från trind när jag har gelénaglar hela tiden så får se hur det blir med den hehe.)
 
1. Balance me - lip salve: läppbalsam med naturliga ingredienser som t.ex kakao, mango och kokossmör. ger lite färg samtidigt som det vårdar läpparna. kommer säkert behövas så den ska jag testa snart!
 
2. Weleda - millet nourishing scampoo: ekologist scampoo med macadamianötsolja, extrakt från hirsskal och salvia som rengör och vårdar på djupet. hjälper också till med att bevara hårets spänst.
 
3. Trind - nail balsam: hjälper till med att återskapa fuktigheten i naglarna så dom inte torkar ut och går av. appliceras på ren nagel utan nagellack.
 
4. L'occitane - almond shower oil: duscholja som är rik på mandelolja från provence. rengör huden ordentligt och lämnar den återfuktad med satinliknande mjukhet och lyster.
 
5. Bellapierre cosmetics - mineral shimmer powder: skimrande mineralpuder (som även kan användas som highlighter) som är långvarig och skonsam mot huden. går att blandas med dagkräm eller läppbalsam för mer skimmer!
 
fick även en ögonmask och 2 st kuponger för filmerna the great gatsby och ego så dom måste jag ta och kolla på! är ni nöjda med månadens glossybox?
Johanna - A dream as model ♥

älskar glossyboxs :D

Sara

Åh vad kul :D

Linnéa

Ja, erkänn kimonon var snygg <3

Åh, ser lyxigt ut :)

Alice

sv; Visst är dem! :)

linnea

hoppas produkterna är bra :)

fru josefine

Jag ser att det är många som skriver om Glossybox, men har inte så jättestor koll på vad det är.. Något att ha eller? :)

Amanda

Älskar Glossybox!

Kaffehörnan

Vad fin box fina bilder du tagit. Ha en fin dag kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: