slide show

Galaxy nails - how to do



 
 
Jag har redan visat hur jag gör mina galaxy naglar förut, säkert mer än en gång haha men det var ändå ett tag sen så det inlägget ligger långt bak i arkivet och nu har jag blivit bättre på nail art så jag tyckte att jag kunde göra en ny tutorial! here it comes:
 
1. måla naglarna svarta och låt dom torka.
2. ta en makeup svamp/disksvamp och klipp den i mindre bitar.
3. börja med att måla lite vita fläckar där ni vill ha dom.
4-5. fortsätt med de andra färgerna, vilka jag använde kan ni se på bild 5. men ni behöver ju inte ha samma färger utan det är fint med bara vitt, blått och lila också. det kan se ut som one big mess ett tag men det blir bättre efter ett tag.
6. gör lite prickar och stjärnor. jag använde tandpetare till det.
7. lacka naglarna i ett glittrigt nagellack, det är den som gör nästan hela galaxy effekten tycker jag. den jag använde kommer från elf, tror den heter twinkle.
8. top coaaat och sen är det klart!
elinceciliaelvira

läckra! xoxo

sanna♦

gu vad snyggt! de måste varit svårt

Olivia Magnusson

Åh va snyggt!

sv: tusen taack :D
kramis♥

Sofia

Snyggt!

Fanny

åh ännu ett par snygga naglar! ;D

sv: ja visst är det?! :)

Caroline Blomberg

gud va coolt!

Hannah Sångberg

shit va duktig du är!!

Moa Kandelin

Snygga :D

Sara

Snyggt! :D

anna

det måste jag också prova :)

Linnea

Vad fina de blev! :) Och vad långa naglar du har!

Sara Ekman

Så coolt! :)

jacqueline.

Gud vad coolt! Du är verkligen duktig på att göra snygga naglar!

benedit ♥

åhh vad coolt :D

sv; tack så mycket! :)

Nelly

Roligt att se hur man gör och fina naglar :)

Sandra

Snyggt! Blev sugen på att göra sånna nu ^^

Johanna

Hej! Du gör så snygga naglar!!
Jag undrar vart du brukar köpa övningstippar och dekoration till naglarna någonstans?

Åsa

Gud vilka snygga!

Carina

Så snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: