slide show

Fredagsmys

Sitter och kollar på idol och äter lite chips, perfekt fredagskväll! Vem tycker ni var bäst ikväll? Jag röstade nyss på miriam iallafall för jag tycker hon är asgrym, min favorit! 




Annika

Heja Kevin <3

Alice

sv; hihi ja ! ^^

caroline

Ånej, missade idol! :S Hoppas rätt åker ut :)

liborius

sitter också och tittar på idol ikväll:) Miriam, Elin och Erik gillar jag :D Tycker Matilda ska åka ut!

Sara

Åh vad mysigt! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag följer inte idol. Spenderade min kväll i träningshallen istället haha:)

Emmy

Följer inte men många är grymma, t.ex. Kevin Walker och Miriam tycker jag iaf :D

Milina

Min favorit kom inte med.. Juliette. Förstår inte hur Jens eller Kevin kunde ta hennes plats. Hennes röst är ju grym och unik!

Linda ♥

Mysig kväll =) Själv tycker jag Idol är lite små tråkigt nu mera. Det är bara det första som är roligt :P

Sara Ekman

mys :) Jag tyckte Erik och Gabriel var bäst igår kväll :)

Emelie

Ja, det finns inget värre än att duscha kallt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: