slide show

Från eiffeltornet

 
 
 
När jag tog outfitbilder med armbandet kom jag på att jag inte har visat upp det jag köpte i eiffeltornet förra månaden. fick med mig ett sött armband med olika berlocker och ett fint halsband. jag gillar att köpa saker från speciella ställen, som mitt halsband från empire state building som jag gillar jättemycket, det är litet, ser lite halvgjort ut men ändå speciellt.
Felicia

Oh vilka söta smycken! :)

Sara Ekman

fina :)

sannasvedin.se

Sv: Tack så mycket!

Fina smycken:)

benedit ♥

åh vad fint! :)

sv; hihi jaa :D

F E L I C I A

sv. ja kanske. Gillar ju dock inte färs ;)

Så snyggt!

Mathilda ♥

Super fina smycken! :)

Ronja

åh så fint :)

Olivia Magnusson

så fint!

sv: hihi, inte jag :D
kramis ♥

malin

-ja jag vet.. men jag vill verkligen inte missa någon träning så därför är jag med ändå! men jag måste lära mig att stanna hemma när jag är sjuk :)

Amanda

Så himla fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: