slide show

Fiskbensfläta

 
 
 
Jag tycker fiskbensflätor är superfint och det brukar rädda mina bad hair days, det är ju lite roligare och finare än en vanlig fläta. ni som inte kan göra flätan tycker jag ska kolla in den HÄR videon, det var genom den som jag lärde mig göra det men som ni ser på bilderna så är jag är verkligen inget proffs men jag övar och har fått in tekniken iallafall.
Becka [fotoblogg]

Åh så vackert.
sv: Åh, du är ju bara för söt. Tusen tack fina du!
Söndagskram. ♥

Michelle

Så snyggt med fiskbensfläta.. måste bara spara ut håret lite! :)

Nelly

Tjusigt! :)

Amanda

Snygg! Fint halsband också.

Sara Ekman

Älskar fiskbensflätor, så fina!

♫♪ sandra

fint!

sanna

vad fint!
alltid velat lära mig göra såna flätor:)

sara

Superfint :)

jacqueline.

SV: Ja men visst!
Flätor är så fint, gillar du och fixa med hår och styling?:)

Anita

Snygg fläta, måste även punktera att jag älskar halsbandet.. Vart har du köpt det?! :-) kram

Amanda Niclasson

Så fin!

Mathilda

Super fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: