slide show

Decoration

 
Gjorde lite sträck och prickar över mina gelénaglar nyss, syns inte så himla bra men det är så svårt att ta bilder när det är mörkt ute. nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och testa min nya duschkräm som jag fick med i månadens glossybox, den luktar supergott!
Sarah Persson

åh tack så mycket :)

Linnéa

Hihi, tackar <3

Supersnyggt! :)

Johanna - A dream as model ♥

så snyggt :)

sv: Jag köpte den på ur & penn för bara 50 kr :)

Emelie

Åh va fint! Du är så duktig :D

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Fint.

Sara Ekman

Fint :)

Fanny

underbara!

Eriica

Jätte fina naglar! :)

Emmy

Fina naglar ^^

sv;
Jaa verkligen, det var så skönt ute :D Sannerligen hihi!

Dana

så snyggt! älskar glittret :)

EMMAWHO

Fint!

basebollivet.blogg.se

Jättefint.

Milina

Lite streck och prickar kan göra mycket :)

Sara

Åh vad snyggt! :D

Sofia - Lever drömmen i LA

så fint!

Michelle

Superfint! Jag älskar att leka med nagellack! :)

Emelie

Tack! Jag är stolt :D

Fint!

Mathilda ♥

Åh vilka snygga och fina naglar! :)

Clara

Så fint! Målat men ändå diskret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: