slide show

Dagens

 
 
 
Jag hade på mig en kofta/cardigan/vad det nu är från vero moda idag, köpte den förra året och har nästan glömt bort den men jag gillar den starkt, den är väldigt enkel men fin med pärlor och grejer på axlarna.
Amanda

Supersnygg outfit!

Sofia

Snyggt! Älskar tröjan. :)

Johanna - A dream as model ♥

så snyggt :D

Natalie

himla snygg outfit! :)

Svar: Haha, va kul att du tycker det! :)
Haha jag svimmade ståendes med en dator i handen.. haha!
hoppas du hade en bra fredag!
kramis

Emelie

Snygg outfit! :)

Sara Ekman

Snyggt :)

basebollivet.blogg.se

Gillar koftan, too cute.

haha, varför tror du jag dricker drinkar? nej, tacka gudarna för att jag inte är flygrädd... vi har ett snitt på 10 resor i månaden, vore illa om jag ksulle ha en attack varje gång :) du får satsa på en ordentlig roadtrip i USA framöver? kan rekommendera att åka runt, finns otroligt mycket att se!

anna

fint :)

Åsa Eriksson

Snygg outfit! Gillade koftan/cardigan :)

Mathilda ♥

Super snyggt! :)

mellab.blogg.se

Fin outfit!

benedit ♥

snyggt!

sv; jaa, skulle vara så mycket roligare att gå runt på stan då! :')

Michelle

Snyggt! :)

Josephine

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: