slide show

Dag 7 - en kändis jag vill träffa

 
 
Jag började titta på top model när säsong 3 sändes på TV och det var typ 2005 eller något och enda sen dess har jag velat träffa tyra banks. hon är så himla fin både på insidan och utsidan och förspråkar ett sunt ideal. vilken kändis, dead or alive skulle ni vilja träffa om ni fick chansen?
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Här håller jag med dig också. Vem vill inte träffa Tyra.

Caroline

Skulle va kul att träffa henne :)

MADDISENJ.SE

Tack så mycket!! beoyonce är sådan inspiration och powerkvinna!

Sara Ekman

Henne hade varit kul att träffa! :)

Elisa

Åh håller verkligen med dig! Tyra verkar vara så bra:)

SVAR: Tusen tack!:)

malin

hon är ju så fin!

-ja men visst är det! :)

Fanny

sv: ååh tack så mycket:D jag har färgat det väääldigt mörkt kommer up bild på bloggen snart:)

Sara

Det skulle vara något :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: