slide show

Dag 3 - en bra film

 
 
En film som jag har sett typ hundra gånger är mean girls och jag tycker fortfarande att den är bra haha, det är inte min favorit för jag kan inte välja en men den är bra och rolig. vilken är eran favorit film?
sannasvedin.se

Filmen är såå bra verkligen!
Hur är det med dig idag?:)

Johanna - A dream as model ♥

jag älskar den filmen med :D

Dana

Harry Potter filmerna är mina favoriter! Men älskar också Mean Girls :)

Michelle

Har också väldigt svårt för att välja en film men älskar alla Harry Potter filmer, och Sagan om ringen filmerna.. och the hobbit (snart kommer tvåan!!) .. och en massa andra haha.. Moulin Rouge har länge varit en enorm favorit! :D

Natalie

den har man sett många gånger, men den är bra! :)

Svar: Det är många som tycker det.. Haha! Kul att du tycker om funktionerna iallafall! :)
kramis

Linnéa

Hihi, jag har solat så himla mycket så det räcker och blir över till dig med <3

Längesen man såg den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: