slide show

Dag 2 - favorit nagellack

 
 
Jag kunde inte välja bara ett nagellack så det fick bli några till haha. vilken gillar ni mest?
Josephine

Sv; Jaa, verkligen "/
Aa, dom är verkligen snygga! :)

Sara Ekman

Finns så många fina färger :)

Annika

Fint :)

aina [fotoblogg]

Så himla fina färger!! :)

Patricia

sv: Haha men gillar du inte te så är det klart att du inte ska dricka det:P

Linnéa

Hihi, oh jag har det så bra här i Turkiet :) Finaste dagen hittills just idag <3

Kul med nya utmaningar :)

benedit ♥

sv; jaa jag med :D

Natalie

åh, har likadana china glaze. älskar färgerna på de!! :)

Svar: Ja ellerhur, tycker de är supersnygga! :)
ha en bra fredag!
kramis

sara

Massa snygga färger, själv gillar jag rosa och kör det oftast hela våren och sommaren och nu i höst kör jag på mörkt vinrött! :)

Maja

sv: tackar , hur mår du idag då?

Michelle

Älskar nagellack! :)

Olivia Magnusson

Åh jag älskar rosa nagellack :D

sv: hihi,taack :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: