slide show

Céline paris

 
Klickade hem en céline t-shirt idag från den hääär sidan! jag vet inte varför men jag gillar den här t-shirten sjukt mycket, kanske är för att man har sett så många fina outfits med den!
Josephine

Har den. Så sjukt snygg! :)

Sv; Tack så mycket :)

Maolion

Sv: Haha tack! Det var svårt att hitta en bra bild för att se lika ut^^
Men vi har typ samma stora bruna ögon, samma ansiktsform och sen har båda en tand som ligger över en annan på samma sida på samma sätt :'D Jättekonsigt :'D

ann-sofie

en annan sak varför man gillar den är ju att den är sjukt snygg ;)

svar; håller med dig :)

Isabelle

Den är jättefin!

Tyra

sv; Tack! Vilken snygg! Jag letar efter nya t shirtar men har verkligen svårt att hitta några tyvärr :(

benedit ♥

fin! :)

sv; jaa det är sjukt kul! :D

kaffehörnan

Jättefin tröja

hanna

sv; visst va hon? synd bara att jag inte har henne hos mig längre

Linnéa

Ja, Justin Timberlake's gamla låtar gillar vi <3

Sjukt snyggt <3

Nathalie

Åh vad fin, hur mycket kostar den? :)
Sv: Jaha okej haha jag har bara luktat på två av dem och dem luktar underbart! :)
Kram

Linn

De är så fina! Vart skulle du vilja resa nu? :)

Hanna

Jätte snygga bilder, och den där tröjan är jätte fin :)

Anonym

funderar också att klicka hem den! :)

Svar: ja gör det! :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: