slide show

Black/silver

 
 
 
Idag plockade jag fram mina 'skinn' byxor från gina som jag köpte i våras, har inte använt dom på hela sommaren men nu kan jag börja använda dom ett tag iallafall även om det fortfarande är varmt ute. (idag har vi haft över 20 grader, så himla skönt!) till dom hade jag en t-shirt från zara, halsband från h&m, klocka (haha alltså jag och mina klockor....) från ur&penn och ett armband som jag fick av min syster i födelsedagspresent, det är ett litet J på den och ett hjärta, så sött..kan visa en närbild sen.
Sarah Persson

Jag älskar typ söndagar ibland, haha :)

Josephine

Snyggt :)

Sv; Tack tack :D

Olivia Magnusson

Snyggt!

sv: taack:D
Jahaaa, synd! Vill själv köpa ett gelekit :D
kramis♥

Maolion

SV: Tack så mycket! Snygg outfit btw :D

Klicka dig gärna in och kommentera detta inlägget--> http://maolions.blogg.se/2013/september/dare.html#comment och utmana mig till något! Kan vara allt från en simpel fråga till en Dance Dare! Sprid gärna detta vidare också, ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte vill ha sånna här kommentarer!

Linnéa

Supersnyggt som vanligt <3

Kajsa Johansson

Riktigt snyggt :)

Johanna Kvarnström - makeup artist

Fin blogg! Fin outfit! :)

Kika gärna in på min skönhetsblogg för annorlunda makeuper, naglar och massor av tips!

Kram

Clara

Stilrent och snyggt!

linah brown

du har alltid så fina kläde!!

caroline

Nice :)

Cyber- life with autism and art

Skinnbyxor är ganska snyggt & är sköna att ha på sig. :)

Tyra

sv; Tack!
Fin outfit!

malin

fint :D

-tack :)

sara

Snyggt!

Kaffehörnan

Vad fin komboutfit

Nelly

Tjusigt :)

Mathilda ♥

Super snygg outfit! :)

Johanna

Så snyggt! Speciellt byxorna =)

anna

riktigt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: