slide show

Birthday!

Så idag fyller jag år och blev väckt för en halvtimme sen med 3 st sockerfria red bulls (mitt beroende typ haha) och 1000 spänn, pappa lovade också att vi ska till new york igen nästa år..åh blev så glad! ska dock till arbetsförmedligen för ett möte där om några timmar vilket inte känns sådär jättekul, speciellt inte när jag fortfarande är förkyld men det går nog fort.
 
 
mina red bulls i en fin vero moda påse haha..
 
 
sötnosen var uppe hos mig ett tag också.
Sofia - Lever drömmen i LA

:D

grattis!!

Natalie

åh grattis!! :)

SVAR: Åh, va kul att du tycker det! :)
Okej, va kul! :)
kramis

Grattis på Födelsedagen :D

Sara Ekman

GRATTIS! :D så kul med en resa i present! :D

14 år av min uppväxt -Alexandra ziman☆

sjukt fin blogg :D
Grattis, hoppas du får en awesome dag! :D
kram♥

Milina

Åh grattis! :)

fru josefine

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du har en riktigt bra dag idag :)

Tack snälla du!

Cilla

Sv: Ja man får faktiskt gå upp i lutande tornet i pisa! Själv gjorde jag de i somras, väldigt häftigt!! Ja precis :) Kram

Sofia

Stort grattis. :)

MOA ~ brunetten i homs

Grattis! :D<3

Åh men grattis! :D
Och hoppas att ditt möte gick bra :)

SV: Tackar :)

Jen

Grattis i efterkott!:) 🎁🎉🎈🎊 och fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: