slide show

5 från igår

 
 
 
 
 
några bilder som jag tog igår i kvällssolen.

Igårkväll var vädret helknas, när jag var påväg hem vid 5-tiden var det soligt och fint och när jag hade svarat på lite kommentarer och börjat kolla på top model blev det mulet och från ingenstans började det spöregna och 5 minuter senare var det soligt igen haha..alltså man kan aldrig lita på vädret här i sverige, that's for sure. men jag passade på att ta lite bilder iallafall!
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad jag vill ha eiffeltornet hihi

Sara

Snygg färg på nagellacket! :D

Evelina

Jättefina bilder på eiffeltornet :)

Sara Ekman

Söt kisse :)

Lina

Så fina bilder! Gillar bilden längst ner. (:

caroline

Vilket knasväder! :)

Josephine

Fina bilder :)

Sv; ne, man får hoppas det bästa :)

♫♪ sandra

fina bilder!

felicia

fina bilder och söt kisse (:

Silje

Vilka fina bilder du tar :)

My Fredblad

Jättefina bilder. VAd använder du dig av för kamera? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: