slide show

4x nail art by me

 
 Mina fyra senaste nagelmålningar. någon favvis? glöm inte att följa nail_it1 på insta för mer nail art. ♥
Emelie

Så snyggt! :D

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fina.

Becka [fotoblogg]

Gud så fina.
sv: Åh, din kommentar värmer så ervinnerligt mycket. Tusen tack finaste du!
Torsdagskram. ♥

Gud så snygga!

Linnéa Alpsten

Men herregud vilka snygga! Dom uppe till höger var mina favoriter :D

Linnéa

Hihi, det är ju alltid skönt att vakna upp utvilad <3

Gulliga naglar ;)

Johanna - A dream as model ♥

snygga naglar :) gillar spetsiga naglar, det brukar ju Rihanna ha :)

Sara

Snygga! :D

Okej, tycker dom såg ut att sitta så sjukt bra :)

Josephine

Snyggt!

Sv; Tack så mycket! :D

Fanny

oooj blir lika häpen varje dag över alla naglar !!

F E L I C I A

så galet snygga.
Kan inte ens säga vilken som är snyggast :o

Carina

Sv: åh tack!

Älskar naglar uppe i högra hörnet, så fräna! hihi kramisar ♥

The Great Gatsby

Snygga :)

Boel

Vilka grymma naglar! :D

Kajsa

Snygga naglar!

jacqueline.

så jäkla snyggt, speciellt den med gult. Har du hållit på med naglar länge?:)
sv: Vilken är favorit doften av dina body lotions?:)

Anonym

Sv: taaaack :)

Nelly

Fräcka naglar som vanligt :)

Alice

Åh vilka fina!

linnea

snyggt! :)

basebollivet.blogg.se

Coola nails.

Emmy

Omg du är ju hur duktig som helst? Svårt att välja favorit men den med blommor är såå vacker.

sv;
Hihi jag med. Vill ha sån, men vad jag vet så finns ju den inte i Sverige. Så typiskt. :/

kaffehörnan

Gillar alla men nr 1 var skitmagisk

linah brown

snyygggt

Liborius

u är så duktig:)
hoppas du får en fin fredag!

Kaffehörnan

Vilken färg på naglar är de den mest vågade färger du skapat

Linii

sv: tusen tack! :) Ha en bra helg ♥

Sara Ekman

Snyggt :)

sara

Alla är supersnygga! :)

Ebba Hegefeldt

Vad fint! Själv suger jag på måla naglarna, allt bra sötis? :)

Dana

vad snygga!

Fanny

Vad snyggt! :D De gula tycker jag var väldigt häftiga!

sv: Tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: