slide show

110913

 
 
Idag har jag haft på mig jeans från bikbok och en tröja från paris, enkelt men snyggt.
Moa Persson - PhotoMP

Åh vad fint! :) sitter tröjan ihop med den koftan eller är de två plagg?
Fin blogg! :)

Mathilda ♥

Super snygg outfit! :D

Sara

Jätte snyggt! :D

Linda

:D fint!

▲ S A N N A

vad snyggt!!
Sv: åh tack! :)

J o j z y ♛

SV: Det var verkligen asgott! *-*

Ha en bra fortsättning på onsdagen ~

Emma

Ok måste söka på en fjärutlösare tror jag :)
Roligt med en ny kategorig med appar, kul att få nya som man inte har, måste kolla spelet med apan ;)

Imorgon är det pinkthursday ;)

Sara Ekman

Snyggt :)

Linnéa

Fint ;)

Tackar, jag ÄLSKAR verkligen min nya Michael Kors väska <3

tess

snyggt!:)
vart har du köpt halsbandet ?

Jenny

Supersnyggt!!

F E L I C I A

riktigt snyggt!
Speciellt med vita armar!

saraspyssel.webblogg.se

Snyggt! Jag gillar tröjan!!

Dana

snyggt!

Olivia Magnusson

Så snyggt!

sv: Åh tack:D
kramis♥

Sofia

Snyggt! Jag gillar din tröja. :)

AAMANDAOLIVIA

snyggt!! xx

Felicia

Fin outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: