slide show

Träningslåtar

 
 
Att lyssna på musik när jag tränar är superviktigt för mig, hade jag inte fått lyssna på musik hade det inte alls varit samma sak. här är några låtar som jag lyssnar mycket på då, har ni något tips på bra träningslåtar så tipsa gärna för jag behöver lite nya låtar på min 'work out' playlist på spotify!
felicia

Sv: haha ja :)

Annika

SV: tackar :D

Linnéa

Visst var det snyggt - Forever21 levererar som vanligt <3

Grym musik, avicii's hey brother är en favvis just nu :)

Daniella

Sv: Japp det är superskönt :D

Johanna - A dream as model ♥

älskar Britneys låt :)

Anonym

du borde lyssna på otto knows tomorrowland set, brukar jag göra. SÅ sjukt hajp och man slipper ändra låtar haha :)

Svar: den ska jag lyssna på, tack för tipset :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: