slide show

Svart&vitt

 
 
Linne - pull&bear // jeans - cubus // skor - skopunkten
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, hoppas du hittar någon bra sista minuten då. Du kanske kan åka på ditt jullov eller något?:)

Ja jag hoppas att det blir fint väder till helgen så jag kan ut och se om jag hittar någon plats som har lite löv kvar haha:)

sannas rum

Himla snyggt :) Dina lampor som du har vid din spegel, vart är de ifrån? :)

SandraLangberg

gillar linnet :)

Milina

Skitsnyggt! Älskar linnet :)

caroline

Niice, är själv ute efter ett par vita jeans! :)

Emelie

Snyggt!!
Sv: Visst är dem! Bara jag får pengar över så blir det att klicka hem dem tror jag!! :) Kramar

Sara Ekman

Snyggt :)

Jessica

stilrent men snyggt!!

sannas rum

I see, minns du vad de heter? jag köpte några som heter Musik, men jag får inte upp dem :(

Louise

Snygg tröja!

Emma

Riktigt snyggt! Jätte fina jeans! :D

Fashion Safari

Snyggt! Himla fint linne :)

sannas rum

Sv; på de jag köpte så måste man ha en kabelledare, alltså borra upp ett stort hål i väggen och dra kablar via den, den har ingen kontakt man kan sätta i bara, utan den ska bli kopplad till en on-off-knapp på väggen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: