slide show

Saline skirt @ivyrevel



Jag ääälskar den här kjolen från ivyrevel men jag skulle inte betala 600 för något som jag inte kan använda förrän typ nästa sommar. men sjukt snygg är den iallafall!
Carolina - Stall Assla

Vad snygg den var!

linah brown

snyggt!

Anita

Men åh, snygg :D

Anonym

Tack tack:) Den jag har heter Studio finish concealer, och den är verkligen grym! Men ibland kan den sätta sig i de små typ vecken under ögonen så det gäller att inte lägga för mycket. Men MAC har massor med olika concealers, så du kommer säkert hitta någon som passar dig perfekt! :)

Sara

Så snygg! :D

Själv gillar jag inte kjolar alls, aldrig gjort faktiskt. :)

Milina

Häftig!

Caroline

Nice :)

Emma

Kjolen var himla snygg! :)

Marlene S.R

snygg:D

sv: tack:)

Wilma

Sv- hihi jaa! :)

Josephine

Sv; Tack! :D

Kajsa

så himla snyggt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: