slide show

Roses & the pink ribbon

 
 
 
Eftersom vi är i den rosa månaden nu så tyckte jag att det passade bra med ett litet rosa band på naglarna, gjorde även lite rosor och satte dit några rhinestones. gillar ni det? ♥
NICOLE

fint :D

SV jaa det tror jag nog jag gör! :) Ska kolla på fredag så får se vad det blir :)

Maria

Fy så snyggt!! Shit! Riktigt skicklig är du också ;)

Hulda

Tack så mycket ^^ sjukt fina naglar ju!! önskade jag kunde fixa sådana naglar, kan heller inte får ha sådan då man har ett jobb som inte tillåter eller snarare att dom kommer flyga av :) haft en bra dag??

Katarina

Fin blogg

BYSMJ

RIKTIGT SNYGGA!

mirre

oj va fina! Jättegulliga ju :D

benedit ♥

åh vad fint!

sv; hihi ja verkligen :D
aha okej då förstår jag :)

Fashion Safari

Helt ursnygga naglar!! :D

Sara

Snyggt! :D

Sara Ekman

så söta! :)

MADDISENJ.SE

Tack så mycket, vad glad jag blir! oj så många fina lack

Jennifer

Åh så fiint, så duktig du är :D

Anita

Åh så fint :D

Linnéa

Så söta - gillar verkligen rosa bandet inspirerade nageln <3

♫♪ sandra

fint!

liborius

fina!

Celine

Älskar naglarna!

- Tack så mycket! :)

anna

så fina naglar!

Milina

Är det inte svårt att göra rosor? :)

linah brown

sv; haha jaha!
de är väl okej, men de finns roligare;)


snyggt!!

F R I D A - M A R I A

Sjukt söta naglar!

Dana

sjukt snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: