slide show

New nail stuff

 
 
Gick och hämtade ett paket från nagelgiganten nyss som bl.a innehöll det på bilden: nail art penslar, (wiiee så kul det ska bli att testa dom) luddfria nail wipes, naturella tippar och sånadär tippar som man kan visa upp hur en färg ser ut eller träna på att måla lite mönster och det kommer jag antagligen att använda dom till. övningstipparna kostar 19 spänn så om ni vill bli bättre på nail art tycker jag ni ska klicka hem ett par såna!
Milina

Nice! :)
Dom tippar har jag också :)

Nice! :D

Johanna - A dream as model ♥

kul med lite nytt :)

linda

sv: Tack så mycket! :)

Hanna♥

sv: ja det var jättemysigt:)

Madeleine Jonsson

oj så mycket penslar

Emelie

Har du hållit på med sånt länge? Tycker det är så himla fint och skulle verkligen vilja kunna göra typ assnygga naglar, men har varken tid eller tålamod till det haha:(

Emelie

Va härligt med nya nail art grejer :D

NICOLE

åh vad kul för dig att testa nytt :D Så känner jag inför nya sminkgrejer :D

SV hihi ;D har dock ingen utlandsresa bokat på länge :/

Anita

Åh :)

Linnéa

Åh, sååå fina grejer :)

Eleonora Adriana ♥

Nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: