slide show

Halloween nail art

 
 
 
Mina första halloween naglar för i år, den gröna blev så ful haha! jag skulle egentligen att lagt upp en tutorial här men glömde bort att fota efter tag, var så inne i det jag gjorde men jag kommer göra fler liknande designer sen så jag ska försöka komma ihåg att göra det då! gillar ni mina halloween inspirerade naglar?
Sara Ekman

coola! :)

sannas rum

Wow, vad otroligt duktig du är :)

caroline

Coola ju :D

Jessica - Foto

Wow vad duktig du är! Skulle aldrig kunna måla sådär och jag har inte tålamodet heller...

Annika

Grymt coola naglar!

åh vilka tuffa!! :)

Emelie T

Tuffa naglar! :D

Linnéa

Ah, häftigt snygga naglar <3

Michelle

Tuffa halloween-naglar. Jag måste köpa mig en smalare pensel så att jag kan göra fina mönster. Brukade göra det förut men.. nu har jag ingen smal pensel :P

Fashion Safari

så himla coola!

Dana

så söta!!

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

älskart!

Kajsa

haha, vilka coola ! :D

Hanna♥

sv: vad kul den är sååå snygg!! duktig du är

My Cecilia Olsson

Coola ju!

Milina

Häftiga :)

kaffehörnan

supersnyggt. Ha en fin onsdag

Sofia - Lever drömmen i LA

snyggt!

anna

så grymma halloweennaglar :)

Louise

Snyggt! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha jag som tyckte att den gröna blev jättesöt;)

sv: Nej vi har också svårt att kunna planera för nästa år:( Men jag vill resa iväg nu:'(

Madeleine Jonsson

coola naglar, du är så duktig

Anita

Tjusigt :D

SV: Ja helt underbart att komma ut med ponnyn :-)

Linnéa Alpsten

Så himla fint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: