slide show

Appar

Tipsade lite om olika appar för ett tag sen men ville bara slänga in ett snabbt tips om 2 nya favoriter i min iphone: VSCOcam och polyvore. den första är en bildredigeringsapp med lite olika effekter, vissa bilder blir dock inte bra men en del kan bli riktigt fina. polyvore är en sida där man kan göra t.ex outfitcollage, jag brukar göra lite collage där på datorn men nu kommer jag även göra dom i mobilen, perfekt tidsfördriv ju!
 
 
 
 
 
 
tog dom här bilderna nyss och dom är redigerade i VSCOcam. jag vill ha fler bra bildredigeringsappar så om ni har någon som är bra så tipsa gärna!
Esmeralda

sv: ja det var faktiskt gott!

Ella Stork

sv: åh tack så mycket vad glad jag blir!! kram på dig finis :)

♫♪ sandra

bra tips!

KassandraPalma

använde appen polyvore ett tag men tröttnade, den är riktigt bra för övrigt !

Carro

Kul tips :)

Ellen

Bra tips! :D

Evelina

ååh, ska kolla om dom apparna finns till android :D

anna

kul att polywore finns som en app :)

Kaffehörnan

Vad mys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: