slide show

Wild xxx

 
 
Har (eller hade..det första jag gör när jag kommer hem är att hoppa i mina mysiga hemmaplagg) på mig en t-shirt från maison scotch, (bubbleroom) jeans från gina och converse på fötterna idag.
Milina Salihodzic

Snyggt linne!

sofiaa

SV: Jag med! :D

Natalie Salazar

haha nä har inte öppnat den än jag hämtade boxen igår, själv då?

Alicia ♥

Svar: Verkligen!

Snygg outfit! :D

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

LORISSA LOVEBOMB

Jag gör likadant, tar direkt av mig jobbkläderna när jag kommer hem.

sv: det tycker jag med :D Jag har svarat på frågan i frågestunden nu! :D

Anita

Snygg tröja :D

anna

snyggt!

Ebba Axelsson

Sv: Ja, jättemysigt! Allt bra idag? :)

elin wahlberg

snygga du!

Sofia - Lever drömmen i LA

snygg!!

Elinore

Super snygg outfit! :D
Önskar jag ägde detta och kunde ha på mig ^^

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :)

linda

sv: Tack :D

Elin (Fotoblogg)

Tröjan är riktigt snygg :)

Elisabet

Snygg outfit

Natta

Haha, jag gör likadant! Riktigt snygg outfit dessutom! Love it! :D

Mathilda ♥

Snygg outfit! :D

Celine

Riktigt snygg outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: