slide show

Wanties @bikbok

 
Var inne på bikboks sida idag och hittade lite fina saker. blev superglad när jag såg att ett par leggings som jag velat ha ett tag kommit in i min storlek igen så jag klickade hem dom, halsbandet som ni ser på bilden och en mysig halsduk, ni får se bilder när paketet kommit såklart! hittar ni något på bilden som ni gillar? ♥
angelica

fina saker! :D

sv: tack!!
ja ellerhur!

jossan

Mycket snyggt.:D

sv: Ja visst :)

Malin Aurora

Himlans tjusigt!

Olivia Magnusson

åh va snyggt!

sv: hihi,taack :D
kramis ♥

Mathilda ♥

Super snygga saker! :)

ANGELICA - hälsosamt mål

himla fint :D

Linnea

Ah, tjusiga wanties :-)

Berta K

Snygga saker! Gillar kjolen jättemycket :)

Hanna

Vad fina saker :)
Sv: Tack :)

milina.blogg.se

Snyggt! :)

Jojo

Snyggt!

Amanda

Snyggt!

paulina

Så snyggt!

Sofia

Snyggt! :)

Elisabet

Snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: